Sunday, August 31, 2008

Tun Dr Mahathir Mohamad

hari khamis, 28 ogos 2008, lebih kurang 12.10 tengah hari.
aku diberitahu bahawa tun dr mahathir mohamad sedang membuat ucapan berkaitan dengan ekonomi di hotel uitm. aku bergegas ke sana dengan dua orang kawanku.
pertama kali aku melihat tun di depan mataku sendiri. ucapan nya memang bernas dan ayat yang diucapkan sangat teratur. tun memang memunyai ciri-ciri kepimpinan yang menjadikan tun adalah pemimpin yang berkaliber.
selepas perletakan jawatan sebagai perdana menteri Malaysia yang keempat, masayarakat mula terfikir dan mengaharapkan agar tun kembali menjadi pemimpin yang akan mengembalikan Malaysia seperti dulu malah menjadi lebih maju.
kata tun "if our great leader step down, saya akan kembali ke dalam UMNO dan bersama-sama, kita akan memulihkan kerajaan dan mengembalikan kepercayaan rakyat... lebih kurang macam itu lah kata-kata tun.
saya tetap akan menyokong tun walau apa pun berlaku... HIDUP TUN!!!

2 comments:

kitty ieka bear said...

amlina najwa
hari khamis ea? wahaha,aku letak dlm blog aku ari rabu,dah nyanyok ar aku..weee...
feel free to visit my blog
www.kittyieka.blogspot.com
weee...aku buat blog sbb tun la nie,dier promote blog dier yg chumel tuu..
wahaha...cyg tun..

E r N i D a ^ ^ said...

hohoiiiiiiiiiiiiii..ema can..ohio gozaimaz..zuashanghao^^

//
//