Tuesday, November 18, 2008

bulan bulan


ada pelbagai bulan yg blh kita lihat di langit. bulan sabit, bulan purnama, bulan separa dan sebagainya.. sy paling suka bulan sabit. walaupun bulan sabit sabit tidak secantik bulan purnama, tetap cukup membuatkan st rs gembira bila melihatnya..

bulan sabit 1999....bentuknye sm seperti bulan sabit yang lain. cuma yg istimewa psl bulan sabit 1999, itulah kali pertama sy lihat bulan dan merasakan bhw sebenarnye bulan ni sgt cantik. ia berlaku pd thn 1999. sbb tu sy pggl "bulan sabit 1999"

waktu sy kecil lg. dah lupa psl bulan sabit 1999 yg cantik tu. tp ada perkara yg berlaku membuatkan sy ingt blk psl bulan sabit 1999.

ms form 2 dlu, sy berkenalan dgn seseorang (ps: dia seorang perempuan). entah lah xtau kenapa, tp bl bersama dia, sy rs mcm bersama dgn sesuatu yg sgt indah. dan membuatkan sy rs sgt selesa. lps tu teringt blk pasal bulan sabit 1999. semenjak ari tu, sy menjadi peminat kepada bulan terutama bulan sabit..

sy upload kan gmbr bulan sabit..bukannye gmbr sabit 1999 tp bentuk nye lebih kurang seperti bulan sabit 1999.


2 comments:

NIZA.Ati said...

Setiap bulan aku akan tunggu bulan mengambang a.k.a bulan penuh... Dari kecik sampai ke besor..sampai dah nak kwin..oooppss...hehe.. :D
Bulan tu la yang aku tunggu..aku akan tgk wlp xmungkin bulan itu akan berbicara dgn aku... Bila birthday aku..aku mengharapkan dapat tgk bulan mengambang...

kitty ieka bear said...

hu,ema ingat tak dulu2 time part 1&2,tyme kiter semua berkirim salam kat bulan+bintang kpd org yg kter sayang?siap brg2 kat pavement jln tuh lg+kena halau lepas tuh(hu)..

hu...rindu waktu tuh! time tu aku ngan 'sengal' tuh lg,wuwuwu...cyg dier,takdak org dpt gnti dier
...weee

slalu nmpk bintang 3 baris tuh,ingat tak?..hu,adui,rindu serapi la plak...

//
//